31 august 2010

Cum iti recuperezi parola


Cum iti recuperezi parola de la YouTube


Acum cateva zile m-am deconectat dupa contul meu YouTube intentionat ca sa vad daca imi mai aduc aminte parola pe care o aveam intiparita bine in minte. Dar surpriza! m-am inselat. :|


Parola YouTube
Acum a aparut aceasta optiune noua cu Google Account pe care o folosesti ca sa te loghezi, dar fara niciun rezultat! Nu puteam sa imi aduc aminte parola cea veche de la YouTube (pentru ca odata intrata pe site, nu poti sa te mai deconectezi, -cel putin in cazul FireFox- asa ca iti uiti parola, nefolosind-o sau uitand unde ai pus lista cu parolele conturilor tale.. ) iar cand incercam alternativa Google Account ma trimitea pe o pagina unde tot trebuia sa imi pun parola contului vechi de Youtube (care parola?! )
Afla sfarsitul recuperarii parolei citind toata povestea.

Cum iti recuperezi E-mailul si Parola Google (Gmail)




Disperare, furie, dezamagire am simtit dupa ce mi-am pierdut parola de la actualul cont Gmailba chiar e-mailul incercand sa rezolv problema revendicarii parolei de la Youtube. straight face d'oh
Cum am reusit? am completat formularul asta blestemat. "Datorita" lui, adminii Google mi-au suspendat Gmail-ul si l-au transferat pe e-mailul pus in campul:

"An email address we can use to contact you*".

-Gmail suspendat?! nu tu blog (blogul este inregistrat pe Gmail), nu tu mail principal unde primesti cele mai importante anunturi surprise
Din lac in put, din rau in mai rau. Cam asa s-ar putea descrie...

Dar Dumnezeu face minuni, face minuni mari! insa noi nu le constientizam mereu.
Eu una, am simtit cum e cand cineva acolo sus te iubeste, altfel tu nu ai fi putut citi articolul, pentru ca e-mailul meu suspendat ar fi ramas mult si bine..suspendat :) ; deci nu tu blog, nu tu posibilitate de logare.

Dar nu asta vrei sa stii, vrei sa afli cum mi-am aflat parola. Simplu: odata ce iti faci un cont google, ai o optiune de e-mail aleatoriu, unde poti fi contactat pentru o oarecare "divergenta" a profilului tau.
Mi-am amintit e-mailul vechi (cel de yahoo) apoi am intrat in cel mai bun tutorial de recuperare a parolei --> Aici
Atentie: Ca sa iti reuseasca, ai nevoie de e-mailul pe care l-ai pus la intemeierea contului Google.

Apoi pac-pac mi-am reactivat e-mailul si reinoit parola. /XD

Cat despre YouTube, am aflat ulterior ca NU iti trebuie username (@mostwanted123sau password (de  mult  uitata) de la YouTube, ci doar e-mailul obisnuit < cel de yahoo> maybe, stocat in baza lor de date (Ex: spontan@yahoo.com); pentru a-ti recunoaste autentificarea, si parola de la contul tau Google actual.
E o tehnica inversa sa spunem winking

Dar cred ca totul s-a intamplat cum trebuie: si  uitarea parolei de la Youtube dar si  pierderea e-mailului de la Google -Gmail-, fiindca am incercat "tehnica" de mai sus si inainte, dar nu mi se interpreta Gmail-ul ca un Google Account. Asa ca acest recover al e-mailului a fost foarte util big grin
Pont: Ca smecheria sa mearga, trebuie sa fii deconectat de pe Google, pe toate browsurile. Iar in cazul Firefox sterge-ti toate cookies happy


Sper ca am ajutat macar o parte din cei care au o problema asemanatoare si deasemenea sper sa nu mai treaca nimeni prin asta.
Si inca odata, ridic capul spre cer si strig:

-Multumesc Doamne!-

0 Comments:

Trimiteţi un comentariu

Ce crezi?

 

Followers

Motto:

Spontan inseamna sa nu analizezi o fapta ci sa iti urmezi instinctul: Daca mergi pe strada, vezi un magazin si iti cumperi o carte, magicul interes apare si o citesti. Asta inseamna sa fii Spontan. -Mary-
Vezi aici povestea Motto-ului

Vizitatori:

Random:

Din lume

free counters